FAQ

Controleer altijd of uw bestelling klopt voordat u begint met behangen!

Soms is dat alsnog mogelijk! Stuur een mail naar [email protected] met de link van de afbeelding en de gewenste afmetingen. Dan gaan wij uitzoeken of het alsnog mogelijk is.

Dat is zeker mogelijk! U kunt uw product gewoon bestellen, zet alleen in de notities in de winkelmand dat u uw product gespiegeld of in het zwart-wit of een ander effect wil, dan gaan wij dit gewoon voor u regelen.

Onze fotodatabase is groter dan wat u op de website kan vinden. Stuur een mail naar [email protected] en dan gaan we voor u kijken of we uw gewilde afbeelding hebben!

Dit is zeker mogelijk! Stuur een mail naar [email protected] met de afbeelding die u afgedrukt wil op fotobehang en de gewenste afmetingen. Dan gaan wij dit voor u regelen.

Let op! Het is helaas niet mogelijk om bestellingen van fotobehang te retourneren. Op producten die volgens de door u ingevoerde specificatie worden gemaakt is het herroepingsrecht is niet van toepassing. De verkoop is hiermee na succesvolle betaling definitief. Om teleurstellingen te voorkomen, raden wij u daarom aan om een monster van de gewenste te bestellen, zodat u van tevoren weet of u de afbeelding mooi vindt.

De canvassen zijn helaas niet geschikt om buitenshuis opgehangen te worden.

Dit is zeker mogelijk! Stuur een mail naar [email protected] met welk fotobehang u afgedrukt wil op canvas en de gewenste afmetingen. Dan gaan wij dit voor u regelen.

We laten al onze producten met GLS of DPD bezorgen. Dit zorgt ervoor dat het product in perfecte staat en intact bij de klant wordt afgeleverd.

Voor de verzending van al onze producten vragen we een vergoeding van €10.

Uitzonderingen kunnen individuele, ongebruikelijke bestellingen zijn – in dergelijke gevallen worden de leveringskosten individueel met de klant overeengekomen.

Aangezien elk product speciaal voor u wordt gemaakt, is de totale verwerkingstijd van de bestelling (inclusief levering) meestal iets langer dan een week. Neem in andere gevallen contact op met onze winkel.

De ervaring leert dat het pakket altijd alsnog wordt bezorgd. Maakt u zich dus geen zorgen, indien het pakketje echt niet bezorgd kan worden, zal GLS of DPD contact met ons opnemen en dan zullen wij hem opnieuw versturen.

Neem het pakket niet aan indien het beschadigd is of stel direct een schaderapport op met de koerier. Alleen in dat geval kunnen wij het met GLS of DPD oplossen in verband met de verzekering.

Kies bij betaling voor de iDEAL betaalmethode en selecteer uw bank. Klik vervolgens op “Bestelling plaatsen en betalen”. Vervolgens wordt u doorgestuurd naar uw bank om de betaling uit te voeren.

Kies bij betaling voor de PayPal betaalmethode en klik op “Bestelling plaatsen en betalen”. Vervolgens wordt u doorgestuurd naar het PayPal-systeem om de betaling uit te voeren.

Met Klarna heeft u de mogelijkheid om direct of later te betalen. Als u ‘Betaal later’ kiest, kunt u uw bestelling betalen wanner het u goed uitkomt tijdens de betaaltermijn van 30 dagen.

Heeft u nog andere vragen?

Stuur ons gerust een mailtje en dan helpen we u verder.

Contact