Reglement van de website en verkoopvoorwaarden van Fleurjemuurop.nl

1. BEDRIJFSINFORMATIE

1.1. Dit Reglement is opgesteld en wordt toegepast door Lilla Małecka TAPPY, gevestigd te Rogowo 1a, 63-840 Krobia, NIP: 6961099675, REGON: 520957043 (hierna te noemen “Dienstverlener“, ” Verkoper” en “FLEURJEMUUROP”).

1.2. De Gebruiker en iedere andere persoon kunnen met de Dienstverlener communiceren via de contactgegevens vermeld in punt. 1.1 hierboven en de volgende contactgegevens:

1.2.1. e-mailadres: [email protected]

1.2.2. website: https://fleurjemuurop.nl

1.2.3. telefoon: 06 41 81 91 13

1.3. Voor zover dit Reglement de dienstverlening langs elektronische weg regelt, betreft het de regelingen bedoeld in art. 8 van de wet van 18 juli 2002 betreffende het aanbieden van elektronische diensten.

1.4. Iedereen kan het Reglement gratis lezen.

2. DEFINITIES

Voor de doeleinden van dit Reglement gelden de volgende definities:

Consument” – een natuurlijke persoon die, in overeenstemming met Art. 22(1) van het Burgerlijk Wetboek een juridische transactie met een ondernemer verricht die niet rechtstreeks verband houdt met zijn bedrijfs- of beroepsactiviteit.

Ondernemer” – een natuurlijke persoon, een rechtspersoon, een organisatorische eenheid zonder rechtspersoonlijkheid, die, in overeenstemming met Art. 43(1) van het Burgerlijk Wetboek, voor eigen rekening zakelijke of professionele activiteiten uitvoert in verband met juridische transacties, waarvan de reikwijdte ook de inhoud van dit reglement omvat.

Ondernemer met Consumentenrechten” – een natuurlijke persoon die een contract sluit dat rechtstreeks verband houdt met zijn/haar bedrijfsactiviteit, wanneer uit de inhoud van dit contract blijkt dat het voor deze persoon geen professioneel karakter heeft, resulterend in met name vanuit het onderwerp van de door hem/haar bedrijfsactiviteit uitgeoefende activiteit, beschikbaar gesteld op basis van de bepalingen over de Centrale Registratie en Informatie Economische Activiteit.

Koper” – een consument, ondernemer of ondernemer met consumentenrechten die een verkoopovereenkomst sluit in de online winkel fleurjemuurop.nl; de koper is tevens de ontvanger van de dienst.

Verkoper” – ondernemer die de website beheert die onder deze regelgeving valt, d.w.z. Lilla Małecka TAPPY gevestigd in Rogowo 1a, 63-840 Krobia, NIP: 6961099675, REGON: 520957043

Leveringskosten” – betekent de vergoeding voor de levering van de Goederen die het onderwerp zijn van een bepaalde Verkoopovereenkomst. De bezorgkosten worden uitgedrukt in Poolse zloty en zijn inclusief belasting over de toegevoegde waarde (btw). De bezorgkosten zijn afhankelijk van de door de Gebruiker gekozen wijze van levering van de Goederen.

Privacybeleid” – een document van de Dienstverlener dat losstaat van de Regelgeving, waarin de voorwaarden worden gespecificeerd voor de verwerking van de persoonlijke gegevens van de Gebruiker door de Dienstverlener (inclusief het doel en de reikwijdte van de verwerking). Het beleid is beschikbaar op https://fleurjemuurop.nl/privacyverklaring/

Reglement” – betekent dit Reglement opgesteld en toegepast door de Dienstverlener.

Website” – betekent een website die werkt op basis van het IT-systeem, met in het bijzonder de functionaliteit van een online winkel, beheerd en beschikbaar gesteld op internet op het domeinadres: https://fleurjemuurop.nl.

IT-systeem” – betekent het IT-systeem van de Dienstverlener dat wordt gebruikt om de Diensten te leveren, inclusief in het bijzonder de grafische interfaces van de Website.

Goederen” – betekent een roerend goed dat op de Website wordt gepresenteerd (bijvoorbeeld antieke tractoren), dat het onderwerp kan zijn van een Verkoopovereenkomst of dat door de Gebruiker kan worden aangegeven als onderdeel van het gebruik van de Reserveringsdienst als Goed dat de Gebruiker wil reserveren. Met goederen wordt uitsluitend bedoeld de artikelen die op de Website worden aangeboden met de vermelding ‘beschikbaar’. Om twijfel te voorkomen wordt aangenomen dat items die op de Website worden gepresenteerd en die zijn gemarkeerd met de termen “niet beschikbaar”, “in bestelling”, “verkocht” of die niet aan de winkelwagen kunnen worden toegevoegd (de optie om aan de winkelwagen toe te voegen is geblokkeerd) vormen geen Goederen in de zin van de Verordeningen.

Consumer Rights Act” – betekent de wet van 30 mei 2014 inzake consumentenrechten (Journal of Laws van 2017, item 683, zoals gewijzigd)

Gebruiker” – betekent een entiteit die, in overeenstemming met de bepalingen van de wet, een Overeenkomst kan sluiten voor de levering van Diensten; een entiteit die op enigerlei wijze gebruik maakt van de Website, in het bijzonder een entiteit die openbaar beschikbare pagina’s van de Website weergeeft (bezoekt) of een entiteit die een Verkoopovereenkomst heeft gesloten. Voor alle duidelijkheid wordt aangenomen dat met de term “Gebruiker” in het bijzonder een persoon wordt bedoeld die een Verkoopovereenkomst of Dienstverleningsovereenkomst heeft gesloten met de Dienstverlener. De term ‘Gebruiker‘ omvat ook ‘Geregistreerde gebruiker‘.

Prijs” – betekent de brutoprijs van een bepaald Goed gebruikt door de Dienstverlener, geplaatst op de Website naast de informatie over het Goed (d.w.z. de prijs van het Goed waartegen de Gebruiker het kan kopen Goed van de dienstverlener). De prijs omvat niet de kosten van levering van de goederen. De prijs wordt uitgedrukt in Poolse zloty of euro en is inclusief belasting over de toegevoegde waarde (btw). Indien voor een bepaald Goed een korting wordt verleend, betekent de Prijs de brutoprijs van het hierboven beschreven Goed, na rekening te hebben gehouden met de korting.

Werkdag” – betekent een dag van maandag tot en met vrijdag, met uitzondering van feestdagen op het grondgebied van de Republiek Polen.

Bestelling” – een wilsverklaring van de Koper of Ondernemer met consumentenrechten, met als doel het sluiten van een contract voor de verkoop van Goederen, door de Goederen, het type en de hoeveelheid te specificeren.

Verkoopovereenkomst” – een overeenkomst waarbij de Verkoper zich ertoe verbindt de eigendom van het artikel (Goederen) over te dragen aan de Koper en het artikel aan hem te leveren, en de Koper zich ertoe verbindt het artikel (Goederen) op te halen. en betaal de prijs aan de verkoper.

Overeenkomst op afstand” – Verkoopovereenkomst gesloten tussen de Verkoper (Ondernemer) en de Koper (Consument of Ondernemer met consumentenrechten) gesloten zonder gelijktijdige fysieke aanwezigheid van de partijen bij het contract, met behulp van een of meer middelen van communicatie op afstand tot en met het sluiten van de overeenkomst.

Digitale inhoud” – gegevens die in digitale vorm worden geproduceerd en geleverd.

Dienstverlener” – een ondernemer die een website beheert die onder deze Regelgeving valt, d.w.z. Lilla Małecka TAPPY gevestigd in Rogowo 1a, 63-840 Krobia, NIP: 6961099675, REGON: 520957043. De dienstverlener kan ook een verkoper.

Dienstontvanger” – een natuurlijk persoon, een rechtspersoon of een organisatorische eenheid zonder rechtspersoonlijkheid die gebruik maakt van de dienst die door de Dienstverlener elektronisch wordt geleverd; De ontvanger van de dienst kan ook de Koper zijn.

Geadresseerde” – de entiteit die door de ontvanger van de service is aangegeven als bevoegd om de zending op te halen.

Garantie” – een procedure voor het nastreven van aansprakelijkheid door een consument of een natuurlijke persoon die een contract sluit dat rechtstreeks verband houdt met zijn/haar bedrijfsactiviteit, wanneer uit de inhoud van dit contract blijkt dat het geen professioneel karakter heeft voor deze persoon, die met name voortvloeit uit het onderwerp van zijn bedrijfsactiviteit, in verband met het bekendgemaakte fysieke defect (niet-naleving van het contract) of juridische defect van de gekochte goederen, gespecificeerd in de bepalingen van het Burgerlijk Wetboek.

Burgerlijk Wetboek” – Wet van 23 april 1964 (Journal of Laws van 1964, nr. 16, item 93, zoals gewijzigd).

3. ALGEMENE BEPALINGEN

3.1. Deze regelgeving specificeert de regels voor het gebruik van de website fleurjemuurop.nl beheerd door Lilla Małecka TAPPY, door goederen op afstand te verkopen, evenals het gebruik van de website door ontvangers van diensten, het plaatsen van bestellingen voor producten, het betalen van de verkoop prijs van producten en levering van producten, het recht van de Koper om de overeenkomst te herroepen en de regels voor het indienen en in behandeling nemen van klachten, evenals de wijze van retourneren van producten.

3.2. Door gebruik te maken van de diensten van de online winkel FLEURJEMUUROP.NL bevestigt de gebruiker dat hij of zij het Reglement heeft gelezen en alle bepalingen ervan aanvaardt, waarbij hij of zij zich ertoe verbindt de bepalingen ervan na te leven.

3.3. De klant verbindt zich ertoe om op het bestelformulier volledige en waarheidsgetrouwe gegevens te verstrekken. Het verstrekken van valse gegevens heeft tot gevolg dat de Klant aansprakelijk is voor de daaruit voortvloeiende schade.

3.4. Om door het assortiment te bladeren en bestellingen voor de aangeboden producten te plaatsen, is een computer of ander apparaat (smartphone, tablet) met internettoegang en een webbrowser zoals Internet Explorer, Google Chrome, Mozilla Firefox en een actief e-mailaccount vereist.

3.5. Voor het bladeren door het assortiment is registratie niet nodig.

3.6. De Klant kan een Klantaccount aanmaken en zich registreren in overeenstemming met de bepalingen van het Reglement. Hiertoe vult de Klant het online registratieformulier in, onder opgave van zijn/haar e-mailadres, gekozen wachtwoord en telefoonnummer (vrijwillig), en is hij verplicht dit Reglement te aanvaarden. Na registratie wordt een registratiebevestiging verzonden naar het e-mailadres van de Klant dat tijdens het registratieproces is opgegeven. Registratie in de Store en gebruik van de functionaliteiten van de Store zijn gratis. De Dienstverlener gebruikt cookies om informatie te verzamelen met betrekking tot het gebruik van de Online Winkel door de Dienstontvanger om de sessie van de ingelogde Dienstontvanger te behouden en om kijkstatistieken van de subpagina’s van de Online Winkel bij te houden. De Dienstontvanger kan op elk moment geplaatste cookies verwijderen of het plaatsen van cookies blokkeren met behulp van de beschikbare opties in zijn webbrowser.

3.7. De Dienstontvanger die een Klantaccount op de website van de Dienstverlener heeft geregistreerd, beëindigt het contract voor de levering van elektronische diensten door een verzoek in te dienen om zijn/haar Klantaccount te verwijderen. De Dienstverlener verwijdert het geregistreerde Klantaccount en/of e-mailadres zonder onnodige vertraging uit de lijst met abonnees.

4. TYPE EN OMVANG VAN DE DIENSTEN

4.1. De Dienstverlener levert de volgende Diensten op de Website:

4.1.1. Websitedienst – een dienst die bestaat uit het op individueel verzoek van de Gebruiker beschikbaar stellen van gegevens en informatie die op openbaar beschikbare pagina’s van de Website zijn geplaatst, door de Websitepagina weer te geven met een specifiek URL-adres en de mogelijkheid om Opmerkingen in te voeren en door gebruik te maken van de IT-mechanismen van de Website (Websitefuncties). De webservice omvat met name:

a) de mogelijkheid om openbaar beschikbare subpagina’s van de website te doorzoeken en te doorzoeken (d.w.z. subpagina’s van de website waarvoor toegang geen registratie en login vereist),

b) de mogelijkheid om de beschrijving en foto’s van de goederen te lezen die op openbaar beschikbare subpagina’s van de website zijn geplaatst,

c) het verstrekken van de IT-mechanismen van de website voor het plaatsen van bestellingen (elektronische formulieren, enz.) en het bestellen van reserveringsdiensten (elektronische formulieren, enz.),

d) de mogelijkheid om opmerkingen die op de website zijn geplaatst te bekijken.

4.1.2. Websitedienst – een dienst bestaande uit het beschikbaar stellen van de bronnen van het IT-systeem aan de Geregistreerde Gebruiker om:

a) het onderhouden van het gebruikersaccount,

b) de Geregistreerde Gebruiker het gebruik van het IT-systeem te bieden met de mogelijkheid om:

c) uw contactgegevens bewaren,

d) het wijzigen van het wachtwoord dat toegang geeft tot het gebruikersaccount,

e) toegang tot de historie van uw bestellingen, reserveringen en klachten.

f) de mogelijkheid om opmerkingen/recensies in te voeren met behulp van de functies van de website om deze op de website te plaatsen.

4.2. De WWW-dienst is beschikbaar voor alle Gebruikers, zonder dat zij zich op de Website hoeven te registreren. Elke Gebruiker kan door openbaar beschikbare pagina’s van de Website bladeren en zoeken.

4.3. Het contract voor de levering van WWW-diensten wordt voor onbepaalde tijd gesloten wanneer de Gebruiker met succes het URL-adres van een van de publiekelijk beschikbare pagina’s van de Website in het browservenster oproept of wanneer de Gebruiker een omleiding (hyperlink) gebruikt die leidt naar een van de publiekelijk beschikbare pagina’s van de Website (d.w.z. het betreden van de Website). Het contract voor het leveren van de Websitedienst wordt beëindigd wanneer de Gebruiker de Website verlaat.

4.4. De websitedienst wordt alleen aangeboden aan geregistreerde gebruikers. Het gebruik van de Websitedienst is alleen mogelijk na registratie en inloggen als Geregistreerde Gebruiker op de Website.

4.5. Het contract voor het leveren van de Websitedienst wordt voor onbepaalde tijd gesloten onder de voorwaarden beschreven in dit Reglement en kan worden beëindigd door de Dienstgebruiker die verzoekt om verwijdering van zijn/haar Klantaccount. De Dienstverlener verwijdert het geregistreerde Klantaccount en/of e-mailadres zonder onnodige vertraging uit de lijst met abonnees.

4.6. De diensten worden geleverd zonder dat de Gebruiker kosten hoeft te betalen aan de Dienstverlener. De Gebruiker draagt de kosten voor de verbinding en het gebruik van internet, in overeenstemming met de inhoud van het contract tussen de Gebruiker en zijn telecommunicatie-exploitant (internetprovider).

4.7. De Dienstverlener deelt mee dat hij geen aanbetalingen van Gebruikers int en geen andere financiële garanties vraagt in verband met het gebruik van de Diensten.

4.8. Als onderdeel van de link (hyperlink) die is opgenomen in het verzonden bericht, kan de Gebruiker die een Verkoopovereenkomst heeft gesloten met de Dienstverlener Opmerkingen sturen over de gekochte Goederen. Er wordt een link (hyperlink) verzonden waarmee de Gebruiker een Commentaar kan sturen naar de Gebruiker van het Product. Als de Gebruiker een Commentaar verzendt, wordt dit op de Website geplaatst, onder de beschrijving van de Goederen (in de sectie “Meningen van de Klant“).

4.9. De Dienstverlener controleert of keurt de inhoud van gepubliceerde meningen niet goed. De Dienstverlener mag deze echter selectief verifiëren en fragmenten of het gehele advies bewerken of verwijderen indien:

4.9.1. geen verband houdt met de Verkoopovereenkomst.

4.9.2. aanstootgevend is, vulgaire taal bevat, in strijd is met de fatsoen of onleesbaar is.

4.9.3. de bepalingen van algemeen toepasselijk recht of de rechten van derden schendt of mogelijk schendt, in het bijzonder op het gebied van intellectuele eigendomsrechten en wetgeving inzake de bescherming van persoonsgegevens.

4.9.4. het is niet bedoeld om de samenwerking met de Dienstverlener te beoordelen en beschrijft niet de Goederen die het voorwerp uitmaken van de Verkoopovereenkomst.

4.10. De Dienstverlener zorgt ervoor dat de gepubliceerde Reacties afkomstig zijn van Gebruikers die een bepaald Goed hebben gebruikt of gekocht, zodat alleen de Gebruiker die het Goed op de Website heeft gekocht een link ontvangt waarmee een Commentaar op het Goed kan worden toegevoegd.

5. VERBOD OP HET INVOEREN VAN ILLEGALE INHOUD

5.1. In verband met het gebruik van de Diensten mag de Gebruiker geen illegale inhoud aanbieden, in het bijzonder inhoud:

5.1.1. het schenden van de rechten van andere personen, in het bijzonder eigendoms- of persoonlijke auteursrechten, bedrijfsgeheimen, industriële eigendomsrechten, evenals persoonlijke rechten van andere personen,

5.1.2. het ondersteunen of prediken van radicale sociale opvattingen, in het bijzonder elke vorm van discriminatie op basis van geslacht, leeftijd, handicap, ras, religie, nationaliteit, politieke of sociale overtuigingen, lidmaatschap van een vakbond, etnische afkomst, denominatie, seksuele geaardheid,

5.1.3. aanzetten tot het plegen van een misdrijf,

5.1.4. het overtreden van dwingende wettelijke bepalingen.

5.2. De Gebruiker die informatie ontvangt dat de inhoud die op de Website beschikbaar wordt gesteld onwettig is of in strijd is met de wet of de Regelgeving, kan dit feit aan de Dienstverlener melden, met name door een bericht te sturen naar het e-mailadres: [email protected].

5.3. In het geval van het ontvangen van een officiële kennisgeving of het verkrijgen van betrouwbare informatie over het illegale karakter van de door de Gebruiker verstrekte inhoud, heeft de Dienstverlener het recht om de toegang tot deze inhoud te voorkomen.

5.4. De Gebruiker mag de Website en Diensten niet gebruiken op een manier die de werking van het IT-systeem of een van de elementen ervan verstoort.

6. VERKOOPVOORWAARDEN

6.1. Afbeeldingen en andere inhoud, advertenties, evenals informatie, foto’s en video’s met betrekking tot individuele producten uit het assortiment die door FLEURJEMUUROP.NL op internet of andere media worden gepresenteerd, vormen nog geen aanbod tot het sluiten van een verkoopovereenkomst in de zin van Art. 66 § 1 van het Burgerlijk Wetboek. Deze informatie en inhoud worden uitsluitend gebruikt om informatie aan een potentiële koper te verstrekken, maar vanwege de mogelijkheid van fouten vormt de inhoud van advertenties en informatie geen zekerheid in de zin van Art. 556 § 1 van het Burgerlijk Wetboek, maar slechts een uitnodiging om een contract te sluiten. Informatie over de beschikbare producten in het assortiment vormt een uitnodiging tot het sluiten van een verkoopovereenkomst in de zin van Art. 71 van het Burgerlijk Wetboek. Aankoopaanbiedingen kunnen worden ingediend via online bestelformulieren opgesteld door FLEURJEMUUROP.NL.

6.2. De afbeeldingen op de pagina’s van de aangeboden artikelen zijn slechts voorbeeldmotieven en voorbeeldafbeeldingen van de ontwerpen. Als onderdeel van de bestelling ontvangt de Klant niet de originele afbeelding, maar enkel een kopie die consistent is met het motief, opgesteld op het door de Klant gekozen medium, volgens de door hem gekozen techniek en met de door hem opgegeven afmetingen.

6.3. Alle prijzen van goederen in de online winkel worden weergegeven in euro (EUR) en zijn brutoprijzen, dat wil zeggen dat ze inclusief belastingen zijn, inclusief belasting over de toegevoegde waarde (btw).

6.4. Voor elke bestelling die wordt geplaatst voor een Gebruiker die een Consument is, wordt een ontvangstbewijs afgegeven, tenzij de Gebruiker meldt dat er een factuur moet worden uitgeschreven en de gegevens verstrekt die nodig zijn voor de uitgifte ervan.

6.5. Voor elke Bestelling die wordt geplaatst voor een Gebruiker die geen Consument is, wordt een BTW-factuur opgemaakt.

6.6. Er wordt een ontvangstbewijs of BTW-factuur uitgegeven wanneer alle voor de Bestelling geselecteerde Goederen zijn voltooid en gereed zijn voor verzending, tenzij de Bestelling in batches wordt verwerkt. In dat geval kan voor elk onderdeel van de Bestelling een afzonderlijk ontvangstbewijs/BTW-factuur worden afgegeven.

6.7. Om een BTW-factuur te ontvangen voor de uitvoering van de Bestelling, alsmede ter identificatie van de Gebruiker (bij Bestellingen geplaatst in opdracht van en in opdracht van de ondernemer), is de Gebruiker aanvullend verplicht de volgende gegevens te verstrekken: die op de BTW-factuur wordt vermeld:

  • in het geval van een Gebruiker die geen ondernemer is en de wens heeft uitgesproken om een BTW-factuur te ontvangen: het woonadres van de Gebruiker;
  • in het geval van een ondernemer: statutaire zetel en adres van de ondernemer die de Bestelling heeft geplaatst, evenals het fiscaal identificatienummer van de ondernemer.

7. SLUITING VAN EEN VERKOOPOVEREENKOMST

7.1. De Klant plaatst een bestelling op basis van de toepasselijke Regelgeving. Elk besteld artikel moet door de klant naar zijn wensen worden geconfigureerd. Zorg ervoor dat u alle configuratieopties verkent en rekening houdt met de totaalprijs.

7.2. Om een verkoopovereenkomst te kunnen sluiten, is het noodzakelijk om:

    • selecteer een specifiek artikel en configureer het binnen de beschikbare opties en klantwensen;
    • plaats een bestelling online, d.w.z. op de website van de winkel, via het bestelmandje – knop ‘toevoegen aan winkelwagen’;
    • bevestig dat u zich ervan bewust bent dat de bestelling een betalingsverplichting met zich meebrengt door de knop “Bestelling plaatsen” te activeren in de laatste stap van het bestelmandje;
    • voer de gegevens in van de ontvanger van de bestelling en het adres waar het product moet worden afgeleverd, evenals het telefoonnummer waarop de Verkoper contact kan opnemen met de Klant over zaken die verband houden met de bestelling;

 

  • voer de factuurgegevens in als er een BTW-factuur moet worden uitgegeven en naar de Klant moet worden verzonden. De klant kan ermee instemmen facturen in elektronische vorm te ontvangen; facturen worden verzonden naar het e-mailadres dat is opgegeven in het account van de Klant;
  • bevestig de bestelling met de knop: “Ik bestel en betaal“;
  • betaal de bestelling met een van de beschikbare betaalmethoden. Bestellingen geplaatst in de Winkel kunnen alleen vooraf betaald worden (vóór verzending van het bestelde product). Betaling kan geschieden: door overschrijving in de vorm van vooruitbetaling van de volledige waarde van de bestelling op de bankrekening van de verkoper. Alle geaccepteerde betaalmiddelen worden aan het begin van het bestelproces (in het bestelmandje) duidelijk en duidelijk gemarkeerd.

 

7.3. Na het plaatsen van de bestelling ontvangt de klant een e-mail met een overzicht van zijn aankopen en een verzoek om de bestelling te bevestigen. Het begin van de orderverwerkingsperiode is de eerstvolgende werkdag na de dag waarop de betaling is geaccepteerd of geregistreerd.

7.4. FLEURJEMUUROP.NL behoudt zich het recht voor om de dienstverlening te weigeren en de bestelling uit te voeren als de producten inhoud bevatten die in strijd is met de wet, goede gewoonten of principes van sociaal samenleven. De winkel behoudt zich tevens het recht voor om de prijzen van de aangeboden goederen te wijzigen, evenals om de kosten voor het leveren van de bestelde artikelen te wijzigen.

8. BETALINGSVOORWAARDEN

8.1. FLEURJEMUUROP.NL aanvaardt zowel vooruitbetaling voor de in behandeling genomen bestelling als betaling bij ontvangst van de goederen.

8.2. Betalingen voor goederen kunnen worden gedaan in de vorm van vooruitbetaling op het opgegeven rekeningnummer, in een beveiligd betalingssysteem via TPAY, PAYPAL, PAYU of STRIPE.

8.3. Contante betaling is alleen mogelijk wanneer u kiest voor rembours.

8.4. De betaling wordt als voltooid beschouwd zodra de betaling op uw account is bijgeschreven. Het plaatsen van een bestelling en het ontvangen van de betaling wordt bevestigd via e-mail. De klant kan de status van de bestelling volgen.

9. LEVERINGSVOORWAARDEN

9.1. De bestelde artikelen worden via een koeriersbedrijf naar de klant verzonden, persoonlijk afhalen is niet mogelijk.

9.2. Elk product uit het aanbod van de winkel heeft een specifieke orderverwerkingstijd die is gespecificeerd in de specificatie en varieert van 3 tot 7 werkdagen, tenzij anders vermeld op de productpagina.

9.3. De verwerkingstijd loopt vanaf het moment dat de betaling op onze rekening is bijgeschreven. Bestellingen met verschillende doorlooptijden worden verzonden nadat de gehele bestelling is voltooid, dus na de langste van de opgegeven tijden. In gerechtvaardigde gevallen behoudt de winkel zich het recht voor om elk product afzonderlijk te verzenden.

9.4. De bezorgkosten worden voor een individuele bestelling berekend en verschijnen in de configurator als de definitieve prijs. Bij elke bestelling worden de bezorgkosten in rekening gebracht, ongeacht de bezorgvorm.

In het geval dat de levering van goederen niet in overeenstemming is met de bepalingen van het contract als gevolg van onze schuld, verbindt de klant zich ertoe ons een extra termijn van 2 weken te geven voor de voltooiing van de bestelling. Wij vergoeden niet de kosten van reizen of indiensttreding bij een specialist als deze op dat moment is ingepland. Ook zijn wij niet verantwoordelijk voor eventuele gemiste deadlines voor projectaanvaarding etc. – de klant is verplicht de bestelling ruim van tevoren te plaatsen.

10. SCHADE OPTREDEN TIJDENS TRANSPORT

10.1. De koper moet de staat van de zending controleren wanneer hij deze van de koerier ontvangt. Als blijkt dat de inhoud beschadigd is of tekenen van opening vertoont, bevestig dan niet de ontvangst van het pakket, maar vraag de koerier om een schaderapport op te stellen.

10.2. De klant is verplicht de winkel zo spoedig mogelijk op de hoogte te stellen van een poging een beschadigde zending af te leveren.

11. BEPERKING VAN AANSPRAKELIJKHEID

FLEURJEMUUROP.NL is niet verantwoordelijk voor het gebrek aan permanente toegang tot de Online Winkel en de snelheid van de werking van het systeem, noch voor technische en elektronische fouten die optreden bij het plaatsen van een bestelling, als de reden voor het optreden ervan factoren zijn waarover de winkel geen controle heeft.

12. UITOEFENEN VAN HET RECHT OM JE TE TERUGTREKKEN UIT EEN OVEREENKOMST OP AFSTAND

12.1. Fotobehang dat wordt aangeboden in de online winkel Fleurjemuurop.nl betreft niet-geprefabriceerde producten, die individueel worden vervaardigd op basis van de specificaties van de klant, en zijn bedoeld om aan de individuele behoeften van de klant te voldoen. De koper bepaalt de bestelparameters door eerst een foto, het materiaal en het afdrukformaat te selecteren, en vervolgens de beschikbare productafwerkingsopties te kiezen.

Om deze reden heeft de consument, in overeenstemming met artikel 38, sectie 1, punt 3 van de wet van 30 mei 2014 inzake consumentenrechten (Staatsblad van 2023, nr. 2759), geen recht om zich terug te trekken uit een op afstand gesloten contract met betrekking tot het fotobehang dat wordt aangeboden in de webwinkel Fleurjemuurop.nl.

12.2. Het recht om de overeenkomst te herroepen en terug te sturen wordt alleen verleend bij geprefabriceerde producten en niet individueel vervaardigd volgens de specificaties van de klant, zoals posters, schilderijen, producten met specifieke parameters (te vinden op het tabblad “verkoop”).

12.3. Een consument en een ondernemer met consumentenrechten hebben het recht om gedurende een termijn van 14 (veertien) dagen zonder opgave van redenen en zonder kosten de overeenkomst op afstand te herroepen.

12.3. De termijn gaat in op de dag waarop de consument of ondernemer met consumentenrechten of een door de consument of ondernemer met consumentenrechten aangewezen derde, die niet de vervoerder is, de goederen fysiek in bezit heeft genomen.

12.4. De consument of ondernemer met consumentenrechten is verplicht om de ondernemer binnen de termijn voor herroeping van de overeenkomst op de hoogte te stellen van zijn beslissing dienaangaande.

12.5. Voor de verklaring van een consument of ondernemer met consumentenrechten is geen specifiek formulier vereist. Hiervoor is het voldoende gebruik te maken van het modelformulier voor herroeping, opgenomen in de bijlage bij het Reglement, of een duidelijke verklaring in te dienen. De herroepingstermijn wordt geacht te zijn gehaald als de consument of een ondernemer met consumentenrechten vóór het verstrijken van de termijn een verklaring van uitoefening van het herroepingsrecht heeft verzonden. De bewijslast ter zake ligt bij de consument of ondernemer met consumentenrechten.

12.6. Verpakte producten moeten naar het volgende adres worden verzonden:

Lilla Małecka TAPPY

Rogowo 1a

63-840 Krobia

Verpak de geretourneerde goederen zorgvuldig op een manier die ze beschermt tegen schade of vernietiging tijdens het transport. Muurschilderingen, schilderijen en posters moeten in de verpakking worden beveiligd tegen verplaatsen en in een harde kartonnen doos worden teruggestuurd. Goederen die tijdens het transport beschadigd zijn als gevolg van een onjuiste zekering van de zending door de Koper komen niet voor retournering in aanmerking.

12.7. De kosten voor het retourneren van de goederen zijn voor rekening van de Koper.

12.8. In geval van herroeping van het contract wordt het als nietig beschouwd. De Winkel retourneert alle betalingen die van de Koper zijn ontvangen, met uitzondering van de bezorgkosten, aan de Koper.

12.9. Het geld voor de ontvangen goederen wordt terugbetaald binnen 14 kalenderdagen vanaf de datum waarop we de zending hebben ontvangen.

12.10. Verkoper retourneert de betaling via hetzelfde betaalmiddel als de consument of een ondernemer met consumentenrechten heeft gebruikt, tenzij laatstgenoemde uitdrukkelijk heeft ingestemd met een andere wijze van retourneren waaraan voor hem geen kosten verbonden zijn.

12.11. De geretourneerde goederen dienen in ongewijzigde staat te verkeren, tenzij de verandering noodzakelijk was binnen de grenzen van een goed begrip van de goederen. Een consument of een ondernemer met consumentenrechten is aansprakelijk voor elke waardevermindering van de zaak die voortvloeit uit een gebruik ervan dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de zaak vast te stellen. De consument of ondernemer met consumentenrechten is aansprakelijk voor elke waardevermindering van de goederen die heeft plaatsgevonden vanaf de datum waarop hij de goederen fysiek in bezit heeft genomen of waarop een door de consument of aangewezen derde, anders dan de vervoerder, ondernemer met consumentenrechten fysiek in bezit is gekomen van de goederen en die het gevolg is van een onjuiste behandeling in een mate die groter is dan nodig is om de aard, de eigenschappen of het functioneren van de goederen vast te stellen.

Voorbeeldformulier voor herroeping van een contract

(dit formulier mag alleen worden ingevuld en teruggestuurd als u de overeenkomst wilt herroepen)

– Geadresseerde Lilla Małecka TAPPY, Rogowo 1a, 63-840 Krobia, Polen, [email protected].

– Ik/wij(*) informeer(*) hierbij over mijn/onze herroeping van de verkoopovereenkomst voor de volgende goederen(*)
overeenkomsten voor de levering van de volgende goederen(*) overeenkomsten voor specifieke werkzaamheden bestaande uit het verrichten van de volgende goederen(*)/voor het verlenen van de volgende dienst(*)

– Datum van totstandkoming van de overeenkomst(*)/aanvaarding(*)

– Voor- en achternaam van de consument(en)

– Adres van consument(en)

– Handtekening van de consument(en) (alleen als het formulier op papier wordt verzonden)

– Datum

(*) Verwijder wat van toepassing is.

13. KLACHTEN VAN CONSUMENTEN

13.1. De verkoper is jegens de consument en de ondernemer met consumentenrechten aansprakelijk voor de overeenstemming van de goederen met de gesloten verkoopovereenkomst, binnen de reikwijdte bepaald in het Burgerlijk Wetboek.

13.2. Afbeeldingen van onze producten op de website zijn bedoeld als een waarheidsgetrouwe weergave van de aangeboden producten. Hoewel wij ons uiterste best doen om de kleuren en texturen nauwkeurig weer te geven, kunnen deze variëren afhankelijk van de instellingen en technische beperkingen van het beeldscherm dat u gebruikt. Hierdoor kunnen de weergegeven kleuren mogelijk afwijken van de werkelijke kleuren van de producten. Wij kunnen daarom niet garanderen dat de kleuren op het beeldscherm volledig overeenkomen met de geprinte afbeelding.

Om zekerheid te krijgen over de kleuren en/of texturen van het product, raden wij klanten ten zeerste aan om voorafgaand aan de aankoop een monster te bestellen. Dit kan gedaan worden via de knop “bestel een monster” op de productpagina. Alleen verschillen tussen het monster en het geleverde product kunnen aanleiding geven tot een klacht/retour.

Daarnaast kunnen door de gebruikte technologieën kleine verschillen in formaat, type en kwaliteit van het substraat ontstaan, wat technologisch onvermijdelijk is tijdens het productieproces. Dergelijke kleine afwijkingen zijn inherent aan de aangeboden goederen en de gebruikte productietechnologie, en vormen geen niet-naleving van het contract.

Daarom kunnen kleine afwijkingen of verschillen in de kleur van het daadwerkelijke product ten opzichte van de kleur zoals weergegeven op de computermonitor geen basis voor een klacht vormen. Eveneens worden klachten niet in behandeling genomen bij onjuiste omgang met het product door de klant of bij onjuiste installatie.

Verder is de verkoper niet aansprakelijk voor een vermindering van de helderheid van de afbeelding op een individueel vervaardigd en afgedrukt fotobehang, wanneer dit het gevolg is van technische redenen die aan de klant te wijten zijn, in het bijzonder de lage resolutie van de door de klant aangeleverde uitvoerafbeelding.

13.3. Indien de goederen in strijd blijken te zijn met de overeenkomst vóór het verstrijken van de aansprakelijkheidstermijn van de verkoper, d.w.z. twee jaar vanaf de datum van levering van de goederen, is de consument of ondernemer met consumentenrechten verplicht de verkoper op de hoogte te stellen van de situatie, op naar eigen goeddunken:

  • door de kennisgeving persoonlijk te verzenden of af te leveren op het postadres van de statutaire zetel of vestiging van de ondernemer;
  • door een kennisgeving te sturen naar het e-mailadres;
  • mondeling voor de goede orde op de vestigingsplaats of vestiging van de ondernemer.

13.4. Voor meldingen kan een consument of een ondernemer met consumentenrechten gebruik maken van het bij het Reglement gevoegde sjabloon. Een consument of een ondernemer met consumentenrechten mag iedere andere ondubbelzinnige melding doen, waarin in ieder geval zijn opgenomen: naam, voornaam en adres van degene die de klacht indient, omschrijving van de goederen waarover wordt geklaagd, voor zover dat passend is voor een gegeven soort goederen (bijvoorbeeld naam, fabrikant, kleur, maat), aankoopbewijs van de gereclameerde goederen, beschrijving van de non-conformiteit van de goederen en de datum waarop het gebrek werd opgemerkt, en, indien van toepassing, ook de omstandigheden die dit rechtvaardigen de klacht, het verzoek van de klager, datum indiening van de klacht, handtekening van degene die de klacht indient, in geval van verzending van de melding per e-mail, toestemming voor verwerking via het e-mailadres van de ondernemer.

13.5. Om de verkoper in staat te stellen de klacht te erkennen, is de consument of een ondernemer met consumentenrechten verplicht de gereclameerde goederen onverwijld terug te sturen naar het kantoor van de verkoper of over te dragen aan de verkoper of een door hem gemachtigde persoon om de goederen op te halen. . Als de claims van de eiser worden aanvaard, vergoedt de verkoper de eiser de gemaakte leveringskosten.

13.6. Als de goederen niet in overeenstemming zijn met de overeenkomst, kan de koper een prijsverlaging of ontbinding van de overeenkomst eisen, tenzij de verkoper het gebrekkige artikel onmiddellijk en zonder al te veel ongemak voor de koper vervangt door een exemplaar zonder gebreken of het gebrek verwijdert. Deze beperking geldt niet als het artikel al door de verkoper is vervangen of gerepareerd of als de verkoper niet heeft voldaan aan de verplichting om het artikel te vervangen door een exemplaar zonder gebreken of om het gebrek te verwijderen. De gereduceerde prijs moet in een zodanige verhouding staan tot de prijs die voortvloeit uit de overeenkomst, dat de waarde van het artikel met een gebrek gelijk blijft aan de waarde van het artikel zonder het gebrek.

13.7. Een consument of ondernemer met consumentenrechten kan, in plaats van het door de verkoper voorgestelde gebrek op te heffen, vervanging van het artikel door een exemplaar zonder gebreken eisen, of in plaats van vervanging van het artikel, verwijdering van het gebrek verzoeken, tenzij het artikel in overeenstemming wordt gebracht met de overeenkomst op de door de koper gekozen wijze onmogelijk is of buitensporige kosten zou vergen in vergelijking met de door de verkoper voorgestelde methode. Bij het beoordelen van de buitensporigheid van de kosten, de waarde van de goederen in overeenstemming met het contract, het soort en de mate van geconstateerde niet-naleving, en het ongemak waaraan de consument of een ondernemer zou worden blootgesteld aan andere consumentenrechten dan de wijze van voldoening door hem gevraagde verzoeken worden in aanmerking genomen.

13.8. De koper mag de overeenkomst niet opzeggen als het gebrek onbeduidend is.

14. VERANTWOORDELIJKHEID TEN OPZICHTE VAN ONDERNEMERS

14.1. In het geval van Klanten die geen Consumenten of Ondernemers met Consumentenrechten zijn, is de aansprakelijkheid van de Verkoper uitsluitend beperkt tot:

  • tot opzettelijk wangedrag en
  • daadwerkelijke schade die rechtstreeks is opgelopen als gevolg van verlies van mensenlevens, lichamelijk letsel of gezondheidsproblemen, tot een bedrag dat PLN 1.000 niet overschrijdt.

14.2. De Verkoper sluit zijn aansprakelijkheid voor het niet voldoen van de goederen aan de overeenkomst (uitsluiting van garantie) uit voor alle kopers die niet de status van Consument of Ondernemer met Consumentenrechten hebben. In dit verband sluit de Verkoper geen overeenkomsten op basis van andere voorwaarden van de koper en zijn eventuele afwijkende bepalingen van de Algemene Inkoopvoorwaarden van de klant niet van toepassing.

14.3. De verkoper deelt mee dat om technische en technologische redenen (met name als gevolg van individuele monitorinstellingen en technologische beperkingen van beeldschermen) afbeeldingen, foto’s en video’s van producten, met name fotobehang, die op de website worden gepresenteerd, kunnen afwijken van de werkelijke kleuren van de aangeboden producten. . Om twijfel over de werkelijke kleuren van de aangeboden producten te voorkomen, raden wij u aan voordat u een fotobehang bestelt, een monster te bestellen (dit kan via de knop “bestel een monster” die zichtbaar is op de individuele productpagina). Alleen verschillen tussen het monster en het geleverde fotobehang kunnen aanleiding zijn voor een klacht. Bovendien zijn door de gebruikte technologieën kleine verschillen in formaat, type en kwaliteit van het substraat mogelijk, wat technologisch onvermijdelijk is in het productieproces. Dergelijke kleine afwijkingen zijn specifiek voor de aangeboden goederen en de gebruikte productietechnologie en vormen geen niet-naleving van het contract. Daarom kunnen dergelijke kleine afwijkingen of verschillen in de kleur van het daadwerkelijke product ten opzichte van de kleur van het product dat op de computermonitor wordt weergegeven, geen basis voor een klacht vormen. Ook bij onjuiste omgang met het product door de Klant of onjuiste installatie neemt de winkel geen klachten in behandeling.

15. KLACHTEN OVER DE DIENSTVERLENING

15.1. Gebruiker heeft het recht klachten in te dienen over de dienstverlening door Dienstverlener.

15.2. De klacht kan op welke wijze dan ook bij Dienstverlener worden ingediend, waaronder:

  • verzonden per e-mail naar het e-mailadres van de Dienstverlener vermeld in punt. 1. Reglement
  • schriftelijk afgeleverd bij de Dienstverlener, bijvoorbeeld door verzending per koerier of per post naar het adres van de Dienstverlener vermeld in het Reglement of schriftelijk ingediend bij de Dienstverlener op het adres vermeld in punt. 1 van het Reglement.

15.3. De klacht bevat in ieder geval: de voor- en achternaam van de indiener van de klacht en een omschrijving van de reden van de klacht.

15.4. De Dienstverlener zal de klacht binnen 14 (veertien) dagen vanaf de datum van ontvangst in behandeling nemen.

15.5. Onmiddellijk na beoordeling van de klacht, maar uiterlijk binnen de in punt genoemde termijn. 11.4 hierboven, zal de Dienstverlener de Gebruiker voorzien van een reactie op de klacht. Het antwoord wordt verzonden naar het e-mailadres of afleveradres dat de Gebruiker bij de klacht heeft opgegeven. Indien de klacht geen gegevens bevat waarmee de Gebruiker een reactie op de klacht kan sturen, blijft de klacht ter beschikking van de Gebruiker bij de Dienstverlener op het in punt aangegeven adres. 1.1 van het Reglement.

16. Intrekking van de voorwaarden van het contract door de verkoper

16.1. FLEURJEMUUROP.NL behoudt zich het recht voor om zich terug te trekken uit de voorwaarden van het contract, zonder dat de Klant binnen 7 dagen na het sluiten ervan een schadevergoeding kan eisen, in geval van omstandigheden buiten de wil van FLEURJEMUUROP.NL die niet konden worden voorspeld en die de uitvoering verhinderen van het contract of als als gevolg van deze omstandigheden de uitvoering van de dienst met buitensporige moeilijkheden gepaard zou gaan of een van de partijen met een aanzienlijk verlies zou bedreigen.

16.2. De grondslag voor herroeping binnen de gestelde termijn is tevens inmenging in de structuur van de winkel door derden, waardoor de functionaliteit, websiteparameters, bestelmechanisme en prijzen zijn veranderd.

16.3. FLEURJEMUUROP.NL behoudt zich het recht voor om zich terug te trekken uit de uitvoering van:

  • bevelen die de persoonlijke rechten van derden schenden,
  • bevelen die elke vorm van geweld, godslastering, pornografie en inhoud bevatten die in strijd is met de toepasselijke wetten en algemeen aanvaarde normen.

17. Auteursrecht

17.1. De aankoop van goederen vormt geen verwerving van enig auteursrecht of andere intellectuele eigendomsrechten op de gekochte producten.

17.2. De door FLEURJEMUUROP.NL verkochte producten zijn onderworpen aan het wereldwijde auteursrecht. Het is de opdrachtgever of derden niet toegestaan producten van FLEURJEMUUROP.NL te produceren, distribueren of reproduceren.

18. AVG-INFORMATIE

18.1. Gebaseerd op artikel. 13 van Verordening (EU) 2016/678 van het Europees Parlement en de Raad van 27 april 2016 betreffende de bescherming van natuurlijke personen in verband met de verwerking van persoonsgegevens en betreffende het vrije verkeer van die gegevens, en tot intrekking van Richtlijn 95/46 /EC (PB EU.L 2016 nr. 119), (hierna “AVG” genoemd), informeert de Verkoper dat: De beheerder van persoonlijke gegevens is: Lilla Małecka TAPPY, gevestigd in Rogowo 1a, 63 -840 Krobia, NIP: 6961099675, REGON: 520957043.

18.2. De Gebruiker en iedere andere persoon kunnen met de Dienstverlener communiceren via de contactgegevens vermeld in punt. 1.1 hierboven en de volgende contactgegevens:

18.2.1. e-mailadres: [email protected]

18.2.2. website: https://fleurjemuurop.nl

18.3. Klanten en Gebruikers hebben te allen tijde de mogelijkheid om voor alle vragen over de bescherming van persoonsgegevens contact op te nemen met de beheerder van persoonsgegevens door een e-mail te sturen naar [email protected],

18.4. Verdere details over het gebruik van gegevens en de rechten die daaruit voortvloeien, zijn te vinden in de bepalingen van het Privacybeleid, beschikbaar op https://fleurjemuurop.nl/privacybeleid/.

 

19. Informatie over de buitengerechtelijke beslechting van consumentengeschillen (ODR)

19.1. De Europese Commissie biedt een platform voor de buitengerechtelijke beslechting van consumentengeschillen op internet aan via de volgende link: https://ec. europa.eu/consumers/odr.

19.2. De Verkoper is op grond van afzonderlijke regelgeving niet verplicht gebruik te maken van buitengerechtelijke beslechting van geschillen met consumenten, noch stemt hij ermee in om deel te nemen aan een procedure voor de buitengerechtelijke beslechting van consumentengeschillen.

20. Slotbepalingen

20.1. In zaken die niet in de regelgeving zijn geregeld, zijn de bepalingen van de Poolse wet van toepassing, met uitsluiting van de toepassing van het Verdrag van New York van 14 juni 1974. over de verjaringstermijn voor internationale verkopen van goederen (Journal of Laws van 1997, nr. 45, item 282).

20.2. Dit Reglement wordt op elk moment gratis ter beschikking gesteld via de activatielink die beschikbaar is op de website https://fleurjemuurop.nl en in het bestelmandje (vóór het sluiten van het contract). U kunt het afdrukken of opslaan als bestand.

20.3. De Verkoper behoudt zich het recht voor om de regelgeving te wijzigen. De wijziging heeft geen invloed op de rechten van personen die een bestelling hebben geplaatst of een koopovereenkomst hebben gesloten voordat er wijzigingen in de regelgeving zijn aangebracht.

20.4. Indien afzonderlijke bepalingen van dit Reglement geheel of gedeeltelijk ongeldig of ineffectief zijn of worden, of lacunes bevatten, heeft dit geen invloed op de geldigheid van de overige bepalingen en/of andere delen van het Reglement.

20.5. Alle geschillen tussen de Verkoper en Ontvangers van Diensten en Kopers die geen consumenten of ondernemers met consumentenrechten zijn, die ontstaan op basis van of in verband met deze Regeling of de door de Verkoper aangeboden diensten en goederen, zullen uitsluitend worden beslecht door de Poolse rechtbank die bevoegd is voor de statutaire zetel van de Verkoper. Bovenstaande bepaling is niet van toepassing op geschillen met consumenten en ondernemers met consumentenrechten.

 

Bijlagen:

1) Formulier voor herroeping van het contract

2) klachtenformulier

Bijlage 1

Contractherroepingsformulier

……………………………

Plaats, datum

naar

Lilla Małecka TAPPY

Rogowo 1a, 63-840 Krobia

……………………………………..

……………………………………..

Naam van de consument

Consumentenadres

over herroeping van een overeenkomst op afstand of buiten locatie

In overeenstemming met de wet van 30 mei 2014 betreffende de consumentenrechten (artikel 27), herroep ik de overeenkomst gesloten op …………………….op afstand*/buiten verkoopruimten* zonder opgaaf van reden een reden .

Ik zal de goederen retourneren in overeenstemming met de bepalingen van het contract.

Restitueer de prijs van de goederen op de rekening*……… / op de manier waarop de goederen zijn betaald.*

………………………

Handtekening van de consument

* Doorkruisen wat van toepassing is

Bijlage: aankoopbewijs*/contract* (aanbevolen)

Bijlage 2

Klachtenformulier

……………………

Plaats, datum

Lilla Małecka TAPPY

Rogowo 1a, 63-840 Krobia

………………………………..

………………………………..

De naam en het adres van de consument

KLACHTEN

Hierbij deel ik u mee dat de [datum en naam van de goederen] die ik heb gekocht op …………………………………… niet in overeenstemming is met het contract. Het niet nakomen van de overeenkomst bestaat uit …………………………………………………………………………………………………… ……… …………………………
…………………………………………………………………………………………………………………….. …………
…………………………………………………………………………………………………………………….. …………
…………………………………………………………………………………

Het gebrek aan naleving van het contract werd vastgesteld op…..

Daarom verwacht ik:

  • vervanging van goederen door nieuwe
  • gratis reparatie van goederen
  • Prijsverlaging met …………%
  • Ik herroep het contract en vraag om terugbetaling van het opgegeven bedrag op het rekeningnummer

……………………………………………………………………bij de Bank …………………………

…………………

Handtekening van de consument